Tandis

Ja jag trodde den här dagen skulle gå väldigt långsamt när jag vaknade där vid halv 7 första gången.
Fel hade jag. Tandläkarn ringde vid 10 och undra om jag kunde komma vid 11 för undersökning. Jag försökte komma på en undanflykt men va för långsam så det blev o fara. Tyckte att det gick väldigt fort med tanke på att jag hade tänkt göra ett uppehåll me snusandet sådär en vecka innan jag skulle dit för att dom inte skulle se det. Men självklart när det blev idag sa dom "ja o där på vänster sida ligger snusen bra?". -Ja det gör den. Hmm...
Jaa sen ha vi varit förbi hos Rickard o Malin o kollat på den nya familjemedlemen, Kia. En jämthundsvalp. Jätte söt. Jag blir bara mer o mer sugen på min golden valp. Men det får dröja ett tag till. Men jag ska ha en!
Jag sitter för tillfället med popcorn i min vänstra hand. Det måste vara guds bästa uppfinning. Känns nyttigare än godis och är otrooooligt gott. En annan sak som har blivit ett beroende är apelsinkrokant chokladen.
Imorn ska jag till stan på möte. Sen blire o gå en sväng på stan sen fara o göra nå ärenden. Malin kanske skulle med, trevligt med lite sällskap.
Nä nu ska jag lägga mej o se Heroes. Inte så jävla bra men nåt att se på iallafall.

/SQ

Kommentarer
Postat av: Elina

Stumpan, Molle är hur snäll som helst! :) Skulle va jättekul å fara å rida nån dag. Mamma har ju också en häst - Kickan. Så då kan vi rida båda två... Hon är dessutom ännu snällare tror jag! :) PUSS

2008-10-17 @ 10:33:10
URL: http://candypie.blogg.se/
Postat av: Elina

Jaha när skulle du börja skriva här då? :) puss

2008-11-02 @ 10:18:48
URL: http://candypie.blogg.se/
Postat av: minja

Haha, snusen ligger onekligen bra på vänstersidan. Det sa min tandläkare till mig också när jag var där sist;( höhö

2009-01-15 @ 20:43:11
URL: http://minjatk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0