Babysitter

Ja då vare tisdag igen. Tycker det va tisdag nyss. De sista 2 veckorna har gått så himla fort.
Idag har jag varit barnvakt till Liam. Tack Peter&Jenny att jag fick låna eran son, det var dundermysigt. Känner dock en viss frustration när han inte ville sova när jag ville och inte va glad när jag ville. Dom är okontrollbara dom små liven.
Sen att det är kallt ute är en sak men det är inte speciellt upphetsande att det är 15 grader inne. Jag håller på att frysa ihjäl. Eldar i sinne för att Peppe skulle duscha innan han skulle iväg o klippa sig. Sen blir det middag. Så ikväll får det bli en snabb middag eftersom det blir så pass sent, ska steka nå hamburgare och hacka nå grönfoder.
Tack Elina som fixade tillbaka mina bilder på bloggen, haha trodde ju att det bara va på min dator som bilderna hade försvunnit på men så var inte fallet.
Ja jag vet att jag klagar över våra djur men det går bara inte låta bli. Det är inte roligt längre att måsta gå ut morgon och kväll o bära vatten och lukta på ko bajs. Jag avskyr det. Trodde inte att jag skulle önska någon död nångång men det gör jag. Död åt grisarna. Död åt kossorna. Tack för mej.
Jag måste ta tag i det. Kan inte skjuta på det framför mej längre, det funkar inte.

/SQ

Kommentarer
Postat av: petr

men är det inte peppes kossor!? :P

2008-09-17 @ 06:27:07
Postat av: Sussi

Jo det är ju det, men du vet, vi delar ju tydligen på ALLT... :I

2008-09-17 @ 13:59:46
URL: http://listen.blogg.se/
Postat av: Elina

Det var så lite så! :)

2008-09-20 @ 08:58:59
URL: http://candypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0