Kort o innehållslöst

Ja ikväll känns det som jag har tänkt alldeles för mycket, har dunder ont i skallen. Ska bli skönt me lite sömn, blev lite natten som var. Då satt jag på akuten i 5,5h. För ett jävla pissprov. Sanslöst, men fixat nu iallafall. Ikväll kom älsklingen och hälsade på och åt middag med mig. Myys. Jobbigt att han ska vara så lätt att sakna... Imorn får vi in pelletsbrännarn, gud så skönt det ska bli att slippa behöva elda. Jag ser verkligen inte den där tjusningen med vedeldning som andra ser. Synd att elen ska vara så pass dyr, annars är det klart enklast.
Nä nu måste jag försöka sova... Känner mej helt bränd i huve.


//SQ
Allt som jag vill ha
Det finns här omkring mig
Mitt liv är nu idag, woah
Allt som jag kan ge
Känslan inom mig
Varje kort sekund
Betyder allt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kommer och hälsar på dig till veckan gumman!=)

KRAM!

2008-11-13 @ 10:14:25
URL: http://plumpis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0