Klungan

Ja då vare en ny vecka. Skrev inget går, ides inte. Har en ganska slapp dag idag. Har bara haft nån sorts undervisning imorse och sen samtal om en halvtimme typ. Ska förmodligen ut o käka i eftermiddag. Blir trevligt och hitta på nåt.

Hittade värsta grejen idag på nätet som jag bara vill ha! Och som det verkar får jag den som en tidig julklapp. ^^ Mer säger jag inte.

Helgen blev lyckad. Klungan var inte så bra enligt mig, men det va kanske inte riktigt min humor heller men... Sen käkade vi på O´Learys och gick ut på CoverClub. Jag har nog inte dansat så mycket på väldigt länge. Men riktigt skoj hade jag, dessutom mådde jag prima både när jag gick o la mig och när jag vaknade där vid nio på morron. (Jag va nykter) Hotell frukosten är nog bland det bästa som finns. Det finns verkligen allt. Allt som kan tänkas behövas för en hungrig mage. Jag o Jenny sa det att om man är i stan en morgon så är det nästan värt och betala 100 spänn för och få käka där.

Jag är fruktansvärt irriterad på min dator. Jag drog med mig den hit för att kunna se på film. Hade lånat många filmer av Jenny&Peter men det enda som händer är att jag får ljud men ingen bild. Fruktansvärt störande. Varför det blir så har jag ingen aning om heller...

Nu längtar jag som tusan till december. Tomtar, ljus, röda gardiner och pepparkakor och knäck. Mys i mängder. I år har jag ett helt hus att julpynta. Ska bli roligt.

Åh har hittat en massa gamla låtar på min dator sen gymnasietiden. Snacka om flashbacks. Både bra och dåliga stunder. Gud så krångligt allt skulle vara då, relationer och skola. Ingenting funkade. Saknar dock tiden med alla fester och vänner man nu inte umgås med alls. Jag har funderat på det. Hur det egentligen kan bli så. Att man är hur bra vänner som helst, man delar så gott som på allt förutom dasspapper. Sen växer man lixom ifrån varandra på nåt vis. Trist men så är det. Sen vem av oss som växte upp först vet jag inte riktigt. Men det känns som jag har en hel del vuxen poäng nu. Hus, bil, sambo(förlovad), liten farm och andra planer på g. Men jag trivs, jag blir lycklig när jag tänker på det.
Nä, nu fick jag hemlängtan igen och det är bara tisdag. Nu ska jag ta och plocka ihop nå kläder och platta my hair!

Tjoo!

//SQ


Kommentarer
Postat av: emma~

Det är konstig hur livet förändras…

Men det vore skoj om vi skulle kunna träffas igen över en fika. Nu när du i alla fall är i Umeå :) Eller vad tycker du?

2008-11-11 @ 14:56:36
URL: http://emma87.blogg.se/
Postat av: Anonym

ho ho ho ho

2008-12-16 @ 01:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0