Första arbetsdagen

Ja då har jag gjort min första arbets kväll på.. Jaa kan det vara närmare 3 månader jag varit hemma? Ja hur som helst kändes det hur kul som helst och börja om. Man känner sig lite ovan och hackar sig som fram när man är på en ny avdelning. Men det går bra. Det som känns väldigt tråkigt är att man inte kommer vara där nå långvarigt utan det är bara fram till jul sen vet jag ju som inge mer. Det som är bra med att vara på en och samma avd är ju att man har verkligen koll på läget, man har sina ansvars områden och man kan känner verkligen att man är bra på det man gör.
Imorn ska jag upp 6 så jag ska snart gå och lägga mig, vore väl förjävligt om man skulle försova sig? Älsklingen är i norra delen av vårat land, även varit en sväng in i Finland. Så han kommer nog inte hem imorn heller. Tänkte hälsa på Malin i klintn imorn. Vi ska käka middag ihop sen ska vi spela Wee. All night long.. Nä inte riktigt kanske.
Nä over&out för ikväll.

Tjoo!!

//SQ

Kommentarer
Postat av: fia

jag vill oxå vara med er och spela wii! hälsa på mig i skellefteå? :]

2008-12-09 @ 11:55:59
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Ja för tusiken ;D haha!

Ja eller huer ;O Helt galet vad tiden går fort :O

2008-12-11 @ 11:56:31
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: fia

tillexempel. jag har inget emot att folk är det men kommer dom och klagar på att jag äter kött så får dom allt höra ;D

2008-12-11 @ 13:34:26
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0